onsdag 4. juni 2014

Introduksjon: Eivind

Heihei! 

Introduksjonsrunden forsetter, vi har selvfølgelig flere lokallagsfolk på lur.
På denne solfylte onsdagen, møt:

Navn: Eivind Aalen Øi 

Alder: 16 år 

Hvor lenge har du vært medlem: Eg har vel vore medlem av Fana Natur og Ungdom sia starten i fjord haust. 

Hvorfor ble du med i Natur og Ungdom: Eg blei med i Natur og Ungdom fordi eg lenge har vore oppteken av miljø og klimaproblematikk, og fann ut at eg hadde lyst til å engasjere meg i noko. 

Hva engasjerer deg mest innenfor miljøvern: Det som engasjerer meg mest innafor miljøvern må vere å stoppe dei drastiske klimaendringane me menneskjer har satt i gong på ein måte som tar omsyn til menneskjene som lever her og naturen elles. 

Andre interesser utenom NU: Eg spelar gitar og likar også å lesa og både sjå og lage film, men skulen tek opp mesteparten av tida mi. 

Fremtidsdrømmer: Eg har rett og slett ikkje peiling på kva eg skal gjere framover, men det hadde vært kjekt og jobbe med noko innafor musikk, film eller psykologi. 

Favoritt artist: Pink Floyd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar