torsdag 29. mai 2014

Introduksjon: Kari

Hola!

Håper alle har hatt en fin torsdag så langt, og nå blir den kanskje enda litt finere når dere kan bli kjent med *trommevirvel*:


Navn: Kari Eldfrid Stamnes

Alder: 18år 
 
Hvor lenge har du vært medlem: Eg blei med i oktober ein gong. ca. 2-3 veke før FanaNU blei gjennoppliva, og har vore medlem sidan den gong. 

Hvorfor ble du med i Natur og Ungdom: Fordi eg synast me burde ta meir hensyn til andre, båe natur og mennesker, og vere meir bevisst på verkinga ein har på omverden. 

Hva engasjerer deg mest innenfor miljøvern: Nett no er det nok sjødeponi, men ellers er eg glad berre det å få folk bevisst på at alt me gjør har ein effekt på jorda og at den effekten bør være best mulig. 

Andre interesser utenom NU: Eg likar å tekne, og lese, og strikke, og vere friveleg på festivalar, og gå på museum, og jogge, og lære meg nye ting særleg innan realfaga. Akuratt no er eg friveleg for Festspillene og har tenkt meg innom veko, hove og øya før sommaren er omme. 

Fremtidsdrømmer: Eg har veldig lyst til å jobbe med miljø og fysikk eller mekanikk eller teknologi, eller fysikk elle...eg har lyst til å jobbe med noko som påverker vera på ein bra måte,så lærar verkar som ein intresant livstil og. Også hadde det vore kult å lage ein eigen tekneserie, og ungar, men dei kan eg godt adoptere heller.

 Favoritt artist: Æææææ... kan ein ha berre ein? akkuratt no er det A day to remember, kråkesølv og death cab for cutie som er favorittbanda.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar