mandag 26. mai 2014

Introduksjon: Mathias

Heihei og god mandags morgen!

Nå kan dere starte dagen med å lese dere opp på enda en av våre supre medlemmer.
Mine damer og herrer, vi presenterer:

Navn: Mathias Corneliussen Løvvik

Alder: 17 

Hvor lenge har du vært medlem?: Siden høsten 2013 



Hvorfor ble du med i NU?: Helt ærlig så var det fordi Torkel og William sa jeg måtte komme og det var gratis pizza, men jeg har alltid vert engasjert i natur og miljø! 

Hva engasjerer deg mest innenfor miljøvern?: Å stoppe nedhugging av regnskog og urskog i verden for å prøve å ta vare på det biologiske mangfoldet her i verden. 

Andre interesser utenfor NU: Jeg liker å høre på musikk og se på film, samt er jeg med i brettspill klubb og engasjerer meg politisk og.
Fremtidsdrømmer: Jeg har utrolig lyst til å jobbe i etikk rådet til Statoil som filosof, jeg har også lyst til å reise rundt og oppleve verden. 

Favoritt artist: John Grant









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar