tirsdag 27. mai 2014

Introduksjon: Rikke

Heihei!

Ny dag, nytt amazing lokallagsmedlem blir introdusert. Følg med resten av uken!
Denne tirsdagen, møt:

Navn: Rikke Marie Skaflestad. 

Alder: 18 år.

Verv: Presseansvalig.
 
Hvor lenge har du vært medlem: Siden sommeren 2013.

Hvorfor ble du med i Natur og Ungdom: Jeg ble med i NU fordi Torkel lurte på om jeg ville være med å starte opp et nytt lokallag, så da meldte jeg meg inn.

Hva engasjerer deg mest innenfor miljøvern: jeg engasjerer meg vel mest for å få folk til å skjønne at vi kan redde miljøet. Og hvordan vi kan gjøre det. 

Andre interesser utenom NU: Utenom NU jobber jeg på Rimi, ellers liker jeg å finne på masse gøy. 

Fremtidsdrømmer: Bli berømt. 

Favoritt artist: Kanskje John Mayer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar